Het Vage Marketing ABC, jaha hij is er nog! En vers terug van vakantie gaan we er gewoon weer mee verder. Precies halverwege het alfabet, aangekomen bij de letter M.
En de M van Het Vage Marketing ABC is van… Marketing woorden.
Wat dat zijn? Marketing woorden? Je leest het in mijn laatste blog. Klik hier en verrijk je kennis. Slechts tijdelijk beschikbaar!
Ken jij ze, typische marketing woorden?
Vaak korte, krachtige zinnen of losse woorden. Waar we gevoelig voor zijn. Ook al denk je in plaatjes. En is taal niet echt jouw ding.
Je komt ze overal tegen. Online. Offline. Verwacht nu geen lijstje. Want het zijn er zoveel. Bovendien zijn anderen daar beter in. In cijfers en statistieken.
Maar wat ik wel weet, het zijn de power woorden die je overhalen iets te doen. Of juist te laten. Je ergens op laten klikken, je laten doorlezen, of je laten nadenken.
Woorden zijn krachtige tools voor een marketeer. Want daarmee kan je de aandacht trekken van de potentiële klant. En die aandacht vasthouden. En zorgen dat die aandacht omgezet wordt naar actie. En daar houden we natuurlijk van, van die actie in de taxi.
Stel je moet een nieuwsbrief schrijven. Over een nieuw trainingsaanbod.
Dan kan je van deze noviteit heel feitelijk de eigenschappen en kenmerken gaan benoemen. En waar en wanneer deze dienst beschikbaar is.
Maar je kan er ook een lepeltje jus aan toevoegen. Zodat de boel wat smeuïger wordt.
Met woorden.
Wil jij je bedrijf exponentieel laten groeien?
Wil jij op korte termijn succesvol zijn?
Wil jij van een minimale investering maximaal profiteren?
Wil jij succesvolle tools ontvangen waarmee je direct aan de slag kan?
Overmorgen start de verkoop van mijn online training ‘raak je doelgroep met korte krachtige zinnen’. Hoe schrijf je rake teksten en laat je je doelgroep aan je lippen hangen?
Wil je meedoen? Maak dan gebruik van deze tijdelijke aanbieding! Als je je via deze link opgeeft ontvang je ook nog eens een extra pakket vol waardevolle tips&tricks en een gratis online stickervel. Meld je nu aan als early-bird zodat je verzekerd bent van een plekje want het aantal deelnemers is beperkt! Klik hierrrr.
Ja oke, dit kan ook wel een tandje minder. Of twee.
Maar zonder de marketing woorden is het snel een saaie bedoeling. Droge teksten, woorden zonder emotie. Inhoudelijk correct, maar de vraag is of ze aanzetten tot actie.
Waar let jij op als je teksten schrijft? Of alles feitelijk correct is? En alles spic en span zonder spel- en taalfoutjes de deur uitgaat? Of vind je het belangrijker dat het aantrekkelijk opgediend wordt en lekker weg te kauwen is door goede smaakmakers?
Ik ben benieuwd!